Dilluns, 16 de setembre de 2019

El perfil corporatiu de Twitter assoleix 25.000 seguidors

 

Bàner en què s’indica la xifra dels 25.000 seguidors assolits a Twitter / TMB

El perfil corporatiu de Twitter assoleix 25.000 seguidors

Tres anys i mig després que TMB s’estrenés a Twitter, el compte corporatiu @TMB_Barcelona ha crescut notablement en aquesta xarxa i ja té 25.000 seguidors. És el fruit duna activitat constant de difusió i conversa sobre el transport públic.

Aina Mulet / 06.09.13 - 14:15h

El perfil corporatiu de TMB a Twitter, creat el 19 de febrer del 2010 per reforçar la comunicació amb els usuaris del metro i els autobusos de Barcelona i l’àrea metropolitana, no para de créixer i ja ha arribat als 25.000 seguidors. El compte @TMB_Barcelona, que ha publicat més de 9.200 tuits, és un espai de conversa i participació sobre l’actualitat del transport públic: des d’allí es comparteixen notícies de l’empresa i articles dHora Punta o daltres publicacions, es difonen les activitats socials, culturals i educatives organitzades per la companyia i també es piulen els concursos i promocions del club JoTMBé.

La corba de laugment de seguidors sha fet més pronunciada en els últims temps: labril del 2012 s'aconseguia la fita dels 10.000, per tant els següents 15.000 shi han sumat en lútim any i mig. La mitjana setmanal de seguidors és de 150.

Perfil d'informació de servei

A banda de @TMB_Barcelona, des del 6 de maig TMB disposa d'un segon compte a Twitter, @TMBinfo, dedicat a latenció al client i a difondre informació útil sobre els canvis en les diferents línies de bus i metro. A més, aquest nou perfil, que és seguit per gairebé 3.000 persones, avisa al moment de les incidències rellevants que afecten el servei. Les piulades dels dos comptes es poden seguir amb les etiquetes #metrobcn i #busbcn.

Precisament a partir de dilluns vinent, 9 de setembre, el perfil corporatiu @TMB_Barcelona deixarà de fer redifusió de les alteracions del servei que es piulen des del compte @TMBinfo, un cop passat un període transitori perquè els usuaris coneguin el nou canal especialitzat a seguir el dia a dia de les xarxes.

TMB, com a operador del transport públic interessat a estrènyer la relació amb el seu entorn, també és molt actiu a Facebook, amb una comunitat que sobrepassa les 43.300 persones, i té presència en altres xarxes socials com Flickr, YouTube i Spotify, des de les quals comparteix fotografies i continguts audiovisuals amb els internautes.

Compartir:

Informació relacionada

Seccions
Institucions
TMB
Servei
Anys

TMB a Flickr

Carrussel imatges TMB a Flickr

TMB al Twitter

Club joTMBé

JOTMBE